måndag 2 februari 2009

träningsmattan



Den här yogamattan har jag beställt med tillhörande grejer för bara 249:- på halens. Hoppas verkligen att den är bättre än ÖB´s, den vandrade ju bara väg längs golvet. Går väll till situps men inte mkt annat. Fan i morse va min träningsvärk ännu värre så planen att träna över den verkar inte ha funkat så bra som jag hade hoppats på =( Hoppas att det e bättre med vaderna tills i morrn för då kommer Anneli hit å tränar med mej på förmiddagen & sen ska jag bjuda henne å William på lunch. Funderar på att göra lite fitness yoga i kväll men de beror på om barnen sover som de ska, Mange kanske ska träna innebandy om hans hosta blivit bättre nämligen.

18 minus här i dag igen oxå *dammit* Trött på kyla =( ..

1 kommentar:

*Ika* sa...

Suck denna kyla alltså.Kallt här oxå men hum mkt vet jag inte..

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)