lördag 14 februari 2009

Nervös

Alltid nervös som ett svin när jag ska ner å väga mej..Tror ju inte att jag gått upp men kanske stått still *trist det med*. Vi ska träna också så det ska bli nice =) Hade ju tänkt gå ner men det e ju 20 minus i dag så lusten avtog till det. Undra när all denna kyla ska vara över jag.
Har blivit lite firad på hjärtans dagen oxå. En minichoklad hjärtan ask & en kram fick jag.
I kväll ska vi väll glo på Melodifestivalen & annars kan vi ju mest va hemmakring då Mange har jouren än.Kanske skriver om dagens resultat idag senare eller så gör jag det i morrn, har inga stora förhoppningar som sagt.

1 kommentar:

*Ika* sa...

Går nog bra ska du se..
Va gulligt att du blivit friar lite idag iaf :)
Ha en fortsatt myysig dag :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)