måndag 16 februari 2009

jahapp

Översta bilden visar Mira som leker med Barbie i soffan & den undre mej innan fitness yogan i morse. Underbart sätt att starta dagen på måste jag säga . Anneli & William stannade på lunch oxå *trevligt* & sen ville hon ta ett till eftermiddagspass i dag med vanlig kondition /styrka så far ner på byn sen bara Mange har kommit hem och tar Alicia med mej så kan hon & Viktor leka.
Fick vykort från mamma i dag =) Hon & P-A är ju i Thailand i 2 veckor dem lyxlirarna.
Testar att ha stegräknaren på mej hela dagen för första gången i dag, innan har jag bara mätt promenader med den så kul att kolla bara. Ska kanske gå ner på byn så får Figge sin promenad oxå beroende på hur sent Mange kommer hem ifrån jobbet.

Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får hoppas att den kommer in här på Åhlens igen då :D

Kul att du börjat träna!! :D Visst känns det bra?! :D

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)