söndag 15 februari 2009

Söndag

Har städat ett par timmar här nu så tar en liten datapaus *hehe* pimplar lite vatten också. Hann träna mer i går oxå ett 45 min magdanspass ! Jag veeet jag e galen, tränar mer på fridagen än annars *haha* Inte första gången de blivit så. Snackade yogaställningar med Tess på msn & sen vart jag danssugen! Känns knappt som träning bara för att det är så kul! Hade träningsvärk lite här & var i morse men nu känns det inte av så mycket längre.
Kollade på Melodifestivalen med Mange & tjejerna i går! Tyckte låtarna som gick vidare var bra & gillade även mina barndoms idoler Lili & Susie *hehe*
I morrn e den rackarns jouren över oxå *happy* Då blir det gående av på eftermiddagen kan jag lova. På förmiddagen kommer Anneli & William hennes minsting å vi ska köra Blossoms yoga =) Blir nog en bra dag det känns det som.
Ska nog fixa lite med tvätten snart så jag har lite att vika sen, det e min favvo städgrej. Stora tjejerna har städat sina stökiga rum oxå, Mira stjälper fortfarande mer än hjälper! ska leka med allt man hittar, men så va dem andra i den åldern oxå.
Funderar på att kanske laga något med kyckling till middag.. men vad *humm* Har lite kasst om ingredienser hemma & storhandling blir det först nästa helg. Tur att jag e bra på att "trolla" fram mat *hihi*
I dag ska jag nog ha paus från träning troor jag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillade också våra gamla favoriter! Danne röstade till och med på dom. Hehe!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)