söndag 22 februari 2009

Söndag

Bjuder på en till bild ifrån fredagen. Tagen hemma innan spelkvällen på ego mej, *älskar min vågtång* =)
Vart ingen mathandling av i går utan jag sov middag & va slö å bakis. Ska fara i väg idag istället , då slipper man ju tjejvase trafiken ett år. Hoppas att det inte är några skidlopp idag men man vet ju aldrig när det är Vasaloppsveckan & de bara blir mer å mer lopp för varje år typ. Kollade på Melodifestivalen med Mange & stora tjejerna men det var inget bidrag som var nå superbra tyckte jag.
Har roat mej på morgonen med att skriva upp maträtter vi ska ha den kommande veckan. Gick rätt bra så det blir nog en bra handling som räcker ett tag. Ska in på Dollar & ÖB också.
Inget träningsschema upplagt än inför nästa vecka.. men de kommer väll.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)