torsdag 5 februari 2009

Morgonens glada inlägg

Morgonens inlägg börjar ju nästan att bli något av en tradition. Är på bra humör idag även om jag är lite trött, va dum nog att kolla på tv till kl 23 i går. Tränade poweryoga med Mange & han verkade tycka att det va oki å erkände även att ett par av övningarna e rejällt jobbiga *hihi*. Hann även gå en timme med Figge i går så det var en bra dag motionsmässigt.
Kollade mina mått idag då jag inte ska väga mej denna helgen & det hade försvunnit 1 1/2 cm från magen sen jag mätte sist för nån vecka sen =) Glaaad! Faxx lyckas få bort enhel del av det lösa fladdret där nu . Armarna e nog bättre med. Fitness yoga is the shit I say!
Sitter & äter min lilla frukost nu som är en skål lättyoghurt med musli & vatten idag. Äter ju så tidig lunch så behöver inte så mkt. Mange e hem redan i 10:40 tiden å då äter vi.
I kväll blir det nån form av myskväll framför tv´n.. Ingen träningsvideo tror jag iaf. Men hundpromenad blir det ju =) Figge verkar trött efter gårdagen & sover än *hehe* . Han var ute å lekte en massa med sin älskade fotboll efter promenixen också.
I morrn ska ju stora tjejerna på kalas igen så tänkte passa på att handla mat då när man bara har Mira med sig.
Over and out

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)