onsdag 4 februari 2009

Lista

Snodde en lista av Pim..
01. Stänger du av mobilen när du sover?nej men just nu har jag inga batterier i ens
02. Vem såg dig senast naken?Magnus min man i går.
03. Hur såg du ut på högstadiet?Nördig! jättesmal, Levis jeans & championtröja
Hur kommer du se ut om tjugo år?Lika bra som mamma iaf hoppas jag
05. Hur var du på dagis?Aldrig gått på dagis.
06. Hur är du att ha som arbetskamrat? Trevlig I hope
07. Har du celluliter?Lite bara
08. Biter du på naglarna?Nej mina e korta & växer aldrig.
09. Har du något handikapp?Närsynt om de räknas
10. Är du rädd för att få hängbröst?Har ammat 3 barn så dem är nog som de kommer va nu.Ej så rädd att de ska förvärras
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?Finns han/hon/den/det?Nej
12. Svär du?Händer men inga grova grejer.
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?Undviker dem
14. Hur homo är du på en skala 1 - 10? 1 tror jag
15. Tror du på utomjordningar?nej
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?Kycklingfilé
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?fet mat om de e vanlig dag.
18. Har du blivit arresterad?Nej, är inte så kriminell av mej
.19. Ljuger du?Säkert ibland, vita lögner.
20. Har du kysst en polis?Nej
.21. Är du rädd för Securitasvakter?Väldigt *haha* Nej knappast, bror min e ju en av dem.
22. Har du någonting att dölja?Säkert? Säkert sånt jag ej vill alla ska veta iaf.
23. Vad har du på din nyckelknippa?Nycklar & nån plastbricka
24. Är du / har du varit gift?Är gift
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?Nope
26. Kan du laga cyklar?nej
27. Kan du fixa med bilar?Nej inte ens köra längre tror ja
28. Brukar du köra om?Körde om en epa en gång när jag övningskörde, räknas de? hehe
29. Kan du baka bröd?Jo lite.
30. Vet du hur man frostar av en frys?Nja gubben sköter den biten
31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?Hem till Gården. Gillar bylivet *hehe*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)