onsdag 11 februari 2009

Onsdag

Räknar ner dagarna till måndag då Manges jour är över så man kan känna sig lite mer fri. Hittils har Petronella varit bra i magen i dag så jag hoppas verkligen att det håller i sig nu, att ingen annan får hennes magbacill osv. Alicia har fått ögonmedicin utskriven, de verkar inte kunna göra nått annat =( Så nästa vecka smittar hon ju inte iaf & kan till dagis. Inte för att jag tror hon har så smittsam variant annars heller då ingen av dem andra barnen här fått det på dem 6 ggr hon haft det.
Lovade Petronella att göra pannkaka i dag till middag.. den e ju laktosfri så borde va oki för magen hennes om den nu blivit bättre.
Tränade med Mange i går kväll.. en liten 20 min uppvärmingsyoga & sen delar av dansvideon bla styrkedelen. Nya yogamattan verka helt okay. Har lite känningar från träningen i dag iaf =)
I kväll har Mange utbildning igen på räddningstjänsten så blir tv kväll för mej själv efter jag nattat barnen, glo på Top Modell iaf.
Hoppas på kul post idag,. =)

1 kommentar:

Carita sa...

Hoppas mitt brev kom fram! Hoppas barnen håller sig friska oxå..

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)