torsdag 26 februari 2009

klänning

Var ju till mamma i går & fick enhel del som dem hade köpt i Thailand =) B.la denna
sommarklänning som jag vart lite kär i & leopardskor *hehe* Tyckte fan dem va coola
jag!Bjöd på middag gjorde dem oxå.. spagetti & köttfärsås med god sallad å bröd till. Det va
tur att jag sparat mycket points då dem hade både vitlöksbröd & glass till efterätt. Det
var skönt att få det storhandlat också & de vart inte så¨dyrt som jag hade fruktat med
tanke på att det mesta var slut hemma innan.
Mira har vaknat minst 8 ggr i natt & vrålat! så varken jag eller Mange e så pigga i dag.. Man får droga sig med lite cola zero i kväll så att man orkar mysa i soffan lite innan läggdags.. med hemmapoppade popcorn =)
Vet inte vad vi ska se på tv bara.. Lets dance suger då fett.. hyra film i annat fall kanske.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Fanns många såna i thailand, köpte en sån modell jag med där men annan färg. Sköna!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)