måndag 2 februari 2009

en bra dag

Har haft en bra måndag med mer energi än vad jag trodde att jag skulle ha efter max 7 h sömn men jag har gjort en massa eg. fast jag bara varit hemmakring. Träningen gör nog underverk för energinivån men jag hade massa träningsvärk i vaderna efter videon! Men det fixade jag näääästam bort genom en nästan 10 000 steg promenad i snö & uppförsbacke i skogen. Min skogstur verkade bara va skotrar som åkt innan på men då vart de ju extra jobbigt för både mej & Figo =) det kan vi behöva.
Har även hunnit slamma, vikt tvätt , lagat mat , tagit ett varmt bad ( oxå skönt emot träningsvärken) & nyss nattat Mira. Ska natta dem andra oxå. Mange är ute & fixar med bilen. Förhoppningsvis har han en reservdel till den nu..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju bra det :)

*Ika* sa...

Låter som en bra dag :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)