måndag 9 februari 2009

Måndag

Jag

Petronella
Då var det måndag igen då & helgen är över *snyft*. Bilderna är ifrån lördagskvällen då vi såg på Melodifestivalen. Måste ju pryda inläggen lite ibland. Upptäckte i dag att Alicia fått sin 6:e ögoninflamation! Hon får liksom minst en i månaden de senaste halvåret. Det doktorn gör är att testa olika ögondroppar & pencillin på henne känns det som. En av gångerna fick hon ta blodprov också. Men verkade bero på förkylning & att de sätter sig lätt på ögat åt endel. Men vet inte varför det plötsligt börjar göra det & varför ingen annan smittas. Dagis skickar ju hem henne så där kan hon inte vara. Hon var sååå ledsen i morse & grät när jag sa att det va tillbaka i ögat =( Stackaren. Får se om hon får tid på Vc idag.
Fick föressten tillslut in musiken på mp3´n igår !Det va nått glapp i själva mp3´n. Det var lovely att ha ny musik när jag gick med Figge. Gick en timme i full fart as usuall. Var såå mkt snö så fick lov att gå i uggsen & även ha täckbrallor då det va minus 11. Idag är det minus 20 *igen*.
Har nyss ätit min frukost jag vilket vart en skål med lättfil & banan och en hårdbrödsmacka med kalkonskinka & grönsaker, bara vatten till.
Mange försökte koppla in sladden från datan till tv´n som jag fick med min bror igår men det gick inte så bra synd nog. Jag som sett framemot att testa Carmen videon, belly dance & Jordan snart *hehe*.
Beställde premunation på 2 tidningar i går som jag ser massa framemot att få =) I form där man fick med en mp3 spelare.. Hade svårt att välja om jag skulle ta det eller ett träningsset värt 700:- hehe.. va värd mkt mp3 ´n också & efter som sansa´n är glapp va de säkrast välja den för jag avlider utan mp3. Är ju så härligt att gå med när det är bara jag & Figo. Man fick även med en träningsdvd & en bok som handla om att göra det bästa av sin kroppsform. Låter intressant.
Den andra tidningen är "Laga Lätt". receptgalning som jag är ska det bli jättekul =) Man fick med nån kniv & set med grytlapp /vante.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer inte bli besviken av I form tidningen=)

Carita sa...

Jag får hem Iform men tycker inte den är så bra :D

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)