tisdag 3 februari 2009

rekommenderar

Är snäll & bjuder på en betydligt mindre smickrande bild på mej i går kväll när jag osminkad med okammat hår kör
Blossoms fitness yoga 2 ! Rekommenderar verkligen den dvd´n. Bra lagomt tempo och många bra övningar måste jag
säga =). Den var hela 85 minuter lång men kändes inte alls som så lång. Lät Mange ta hundpromenaden i dem "trevliga"
18 minusgraderna i går *huuan*. Idag har jag inte bestämt alls om de blir nån träning men det är "bara" 13 minus så blir väll jag som tar en timmes promenad med Figo skulle jag tro. Mange har väll räddningstjänst kurs i dag som varje onsdag kväll.
Alicia skulle på teater med dagis i dag & var glad över det.
Vart liite handlat på H&M rean i går *hihi* Fick säkert 7-8 plagg för bara 300:-. Var ju endel sjukt låga priser .. tex köpte jag 2 koftor en grå & en svart för 9:90 :- /st och en bikini för 19:90/ del. Vem vet i sommar kanske man vågar visa sig på stranden. Det ska bli lovely att slippa leta efter folktommast strand möjligt.. Både för mej & resten av familjen.


Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ni varit å badat vid kråkbergsbadet nångång?! De kan ja verkligen rekomendera, långgrunt och härlig sandstrand! Dit ska ja cykla i sommar!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)