söndag 1 februari 2009

Måndag

Då var det måndag & vardag igen då. Bara jag & Mira hemma nu. Gick ganska bra att träna i går men hade inte riktigt kondisen att dansa en hel timme så vart lite kortare men orkade iallafall hela armhävnings & sit ups avdelningen å det e jag stolt över =) Mange var med på den sista dansfria delen också och stretchen. Han tyckte det var riktigt kul så han kanske är med fler gånger. Har lite träningsvärk idag iaf så det känns ju bra.
Idag är det 20 minus ute igen *hata* Jag vill bli av med all snö, kyla å skit nu!!
Var inte såå pigg kl 6 i morse när Mira ville upp men det fick lov att gå.

1 kommentar:

*Ika* sa...

a jag vill oxå bli av med all snö å kyla nu å få vår istället.Less på snön.Å då är jag juh ett vinterbarn å visst gillar jag snön massor men som det har varit i år så kunna den ha hållit sej borta.
Kul att Mange gilla dansen å ås :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)