lördag 7 februari 2009

To day




Bjuder på en dagens bild på mej & en på stora tjejen Petronella. Köpte en ny vinterjacka till henne på halva reapriset på KappAhl. Det var passande då jag sett att hennes andra blivit lite precis som hon haft sen förra vintern.
Ska snart natta Mira som verkade tycka att det var roligt att vara själv ner till Mora med oss. Hon vart himla trött av det. Dem andra verkade haft skoj på kalaset =)
Ska mysa med lite godis framför Melodifestivalen & i morrn börjar en ny vecka. Får se hur de går med träning kommande vecka när Mange har jour men hemmavideos går ju ändå.. Gå måste man dra med alla barnen & inte alltid dem vill de.. Men måste ju för Figos skull.Får Mange larm ska han va nere på stationen & ombytt inom 5 min.
Har inte lagt upp nått matschema inför nästa vecka utan handla lite allmänt & fick ju endel mat av svärisarna nyss.. Bla lammkotletter.. Aldrig lagat det. Nån som har & vet recept?
Hittade ingen I form tidning heller som jag hade tänkt *snyft* Får leta på byn.

1 kommentar:

*Ika* sa...

Läta på lite recept å på recept.nu finns det recept på lammkotletter.Bara skriva in lammkotlett så kommer det upp nåra. :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)