fredag 13 februari 2009

Fredag

Freedag då & snart helg *lovely* ! Sotis bajsade inne i morse =/ Hoppas att det bara e nå tillfälligt då han inte är van att vara inne efter sitt år ute. Han har varit ut 2 små snabbisar bara sen han kom tillbaka & då var han snabb att yla och vilja in. Han verkar rädd att bli kvar ute igen *stackaren*. Känns ganska sjukt att han lever ! Hade ju tappat hoppet för så längesen! Nu har vi hela 4 katter liksom *hihi* Men man vänjer ju sig vid det oxå & jag älskar våra coola catboys. Figo bryr sig inte så mkt om katterna men vill vara deras automatiska tvätt vilket inte alltid uppskattas av dem.Men han & Bob är polare iaf =)
Mange fick larm i går kväll så fick va ensam den kvällen med. Testade min magdansvideo & den va skitrolig. Trodde inte de skulle kännas av i magen men det både gör det + att det syns på den =). Lite i överarmarna oxå! Magdans måste det bli snart igen. Videon va inte så lång heller kanske 45 min så den kan man ju göra när man inte har lika mkt tid på sig. Tror den heter belly dance med Raina eller nå likn.
I morrn är det ju alla hjärtans dag.. Har inget romantiskt inplanerat då & skulle inte tro att Mange har det heller, han får ju alarm hipp som happ & måste dra i väg.. Kul det hade varit mitt i en romantisk kväll då *not*.
Ska iaf ner till Anneli & väga mej i morrn å det gör mej som vanligt skitnervös!! Har ju ingen aning om hur de gått, inte kunnat gå så mkt denna veckan.. veckan innan iof men men.. Vågar inte hoppas. Känns ju som att större delen av "ras" vikten är borta nu så de e bara att kämpa vidare som ett svin & muskler väger ju lite det också.
Nu gick Sotis ut iaf *bra det*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)