söndag 1 februari 2009

dansa för mej själv

Startmotorn är trasig på bilen *blörk* så nu är det en ny sak att köpa då =( Hoppas att det ska finnas begagnade inte allt för dyra iaf.Tur att man har en gammal skruttvolvo ibland.
Svärfar va snäll & lånade ut sin bil så vi tog oss ner på Mora iaf. Laddar mentalt för lite hemmaträning nu innan jag slösar upp mina sista 3 1/2 points. Synd Mange e så hostig än annars kanske han velat träna med mej.. Tror jag ska ta min dvd med "call om me "dans *hehe* passa på när barnen är lagda .Gick en vända med Figo också men det var sviiinkallt! Vill inte ens tänka på gradantal men uppemot 20 skulle jag tippa på.

I morgon är det riktig vardag igen då men då tar jag mej upp i tid på morgonen iaf & alla mattider blir mer som dem ska.

Försökte locka mamma att köpa stickers åt mej i Thailand men hon var inte sugen på det *haha* Tyckte nog snarare att jag var komplett galen *haha* Tur att man har endel liksinnade vänner iaf .Men kläder skulle hon spana lite efter åt oss =) det e ju nice det med men tror att mamma tror att jag enbart gillar rosa så får alltid rosa kläder nästan *hihi* . Var väll mer när jag var yngre men jag gillar rosa än =)
Nu ska Mange lämna tillbaka bilen så då kör jag Call om me dansen då.. Give me luck! *haha*

2 kommentarer:

*Ika* sa...

God luck!! U can do it!! :D

Anonym sa...

Hoppas det gick bra :D
trist med bilen :(

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)