måndag 23 februari 2009

Gamla bilder

I dagens inlägg bjuder jag på lite gamla familjebilder som jag tycker om. Översta föreställer Mange 28 år, Petronella 3 år & Alicia strax över 1 år. Söt familjebild tycker jag.
Mellanbilden är ifrån förra vintern & föreställer Petronella 6 år & Alicia 4 år.
Understa gubben min på Angel & Stefans bröllop i maj 08, alltså 32 år. Åldras den gubben aldrig heller ? *haha* Men det e jag glad för =)
I dag är det måndag & vardag igen då. Mange e hemma å är sjuk *borring*. Ska snart göra nån lunch jag nu när det finns lite att laga av iallafall.
Stora tjejerna spelar Alicias dinospel & Mira e allmänt snorig å grinig.
Denna veckan är min träningspartner borta *snyfr* & min hals har börjar klia en massa.. Bådar icke gott detta.

Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Mange ser ju ut att vara lika gammal på båda fotona.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)