tisdag 17 februari 2009

Denna dagen

Så var det onsdag morgon då.. Ska snart skicka i väg Petronella till skolan men hinner blogga först. Mira fick för sig att komma upp strax efter kl 6 i morse , kändes lite små onödigt. Kallt börjar de bli i huset oxå så undrar om pelletsen jävlas.
Känner mej i öm i ena knä´t=( Kände av det redan i går när jag gick med Figo men har ingen aning om vad som hänt eller när.. Kanske bara sträckt det för mycket.
Ska ge Alicia lite frukost & ögondroppar också för hon har vaknat nyss. Hon vart hemskickad från dagis med feber i går stackaren men det var inte så mkt & gick ner snabbt. Hoppas att det håller sig nere. Om ett tag kommer Anneli & William också. I dag ska vi testa min " pump it up" dansvideo . Har aldrig klarat den hela än faxx *haha* de t är 60 min konstant hopp & skutt å olika kombinationer så får se hur det går å helst nu med knät. Vill ju inte pajja det ..
Gjorde en massa wook igår som jag tänkte bjuda dem på oxå. Hittade på en egen som vart god =)
På eftermiddagen sen ska jag ner till Anneli, tar med mej Petronella denna gången så hon får leka med Viktor & sen kör vi hennes yoga. Känns bra med det som utstretchande efter hopp å skutt.
Kommer att ta 2 fridagar denna helgen ovanligt nog =) Vi ska ha spelkväll med Anneli & Jonte på fredag hos dem. Försöka fixa nån barnvakt också så man kan dricka lite vin . Anneli skulle fixa sallad å bröd *mumsigt*
Lördag ska vi åka å handla mat & det behövs verkligen kan jag lova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! jag har (elr hade, har ju formtaterat datorn) som man skulle använda armar och ben och hoppa runt heeela tiden i 40 min. Och min kordinationsförmåga är sämst, haha. När jag väl fått in armarna och benen, så bytte dem övning. haha. riktigt irriterande. :) Ta det lugnt med knäet, så det inte blir värre.

Anonym sa...

Jaaaaa klarar jag inte 4kg så är jag ju fan kass...;) hahaha :D Ska försöka vara hos Sabri så mycket som möjligt för då har jag ju Gym + roliga pass att gå på! :D Jag ska klara det här! :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)