torsdag 19 februari 2009

Felet fixat!

Felet på msn verkade komma sig av att Mange installerat nå program som skulle göra att man skulle kunna kolla på tv´n från datan men som inte funkade nå bra så nu funkar det igen *phu* Hoppas att datan slutar hänga sig för jämnan också.
Det gick bra med pilatsen iaf även om jag inte kan göra alla rörelser, är ju inte elit tränad direkt *haha* men kul var det & bra träning också. Sedan bjöd jag Anneli & William på hummus i pitabröd & lite tacosaktigt till barnen.
Har nyss gått en timme med Figgeluringen & snart ska vi äta kycklinggklubba med vitlökssås & hemmagjorda potatisklyftor med rödlök, det ska bli mumsens det.
I morrn är det träningsfri dag & även en fridag *hihi* Funderar på vad jag ska ha för kläder på mej på kvällen dock.. humm.. har bara 2 kjolar som passar & en klänning *haha* brallor ska vi inte ens snacka om. Så de blir nog kjol.. sen se om man hittar nått till det som inte hänger som säck. Damm vill ha råd att shoppa nytt snart =(

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)