onsdag 4 februari 2009

slö shoppare

Kan ju lämna ett till inlägg innan dagens slut också. Usch va slö jag är idag alltså. Inte gjort nått nyttigt & dessutom sovit en lur på eftermiddagen medans Mange va gullig och gjorde vv pizza till middag. Nu har han åkt på kurs & stora tjejerna på gympa med sin farmor & farfar. Bara jag & Mira hemma igen och hon äter en korvmacka till kvällsmat just nu.
Beställde precis ett par stuprörsjeans ( mörkblå), träningslinne , 2 pack coola strumpbyxor, jumper till Mira & vit basker till Alicia från H&M. Kan inte motstå deras rea *hehe* de lägger ju visst in lite nytt ibland. Vart bara 350:- för allt *billigt värre*.
Har 2 vattenglas kvar i dag men e ganska törstig efter pizzan så det går nog bra. Ska ta fram lite kvällsmat till stora tjejerna innan dem kommer hem oxå så de slipper bli totalt kaos när dem kommer genom dörren ifall Mira hunnit somna. Mira somnar alltid som en stock när man lagt henne på några sekunder =) Tur det då Petronella ist är en rännare.. hon som är äldst men hon har väll mest energi oxå. Alicia somnar oftast snabbt med.
Har iaf fått iordning lite brev i dag & varit snabb att svara på dem.. Lär väll vara det tills mina frims tar slut igen *hehe*

1 kommentar:

*Ika* sa...

Mkt du shoppar på rean då.Måste ta mej en titt jag oxå,kanske hittar jag oxå nå :D

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)