söndag 1 februari 2009

Nya frillan




Kom på att jag måste ju visa va söt gubben min vart i sin nya nästan rakade frisyr =) Lite rolig min på andra bilden kanske *hehe* men den vart jag nöjd med på mej så den får vara med. Nu efter bara 3 v har hans frisyt blivit för lång så han får klippa sig igen snart.
Min mamma & P-A åker till Thailand nästa helg.. I am avis! Så vill jag oxå spendera mina da´r när vi är i deras ålder & alla barn är utflugna! mamma är lika ung mamma som mej *hihi* .
Vilka är ni som orkar läsa min blogg? skriv gärna en kommentar så jag får veta =)
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Tezzy sa...

Me me me!

Anonym sa...

Carita

*Ika* sa...

Ika läser allti :)

Anonym sa...

Jag läser!

Ulrika sa...

Ulrika läser troget.

Anonym sa...

Lindusen läser!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)