tisdag 3 februari 2009

H&M

Fan va mkt fint de fanns på H&M rean då på nätet.. Vill haaaa... Tänkte att de kunde finnas många snygga manskläder också så att Mange blivit sugnare på att shoppa men såg inte så mkt..Men lite iaf. För höra med gubben =) Han förstår nog inte riktigt hur trist det är att gå runt i kläder som är för stora, hänger i baken osv. Men samtidigt har vi inte så mkt pengar just nu *irreterande*. Tycker det är lite klurigt med H&M s storlekar nu. Jag har nog 38 i det mesta nu men deras storlekar är ju S= 36/38 och M= 40/42. I andra affärer är de ju L med 42.. M borde vara 38/40 som förr i tiden. Vet inte varför dem ändrade hela det där systemet.
Synd att mkt av rean är antingen i XS eller XL också.. såg min drömkjol där.. svart med vita ränder, kort , lite pennkjols stuk. Men den fanns bara i 34 eller kanske 36.
Träning i morrn vart inställd precis.. sjukt barn hos träningspartnern. Men då får jag få Mange att va sällskap å träna med mej ist eller så gör jag de själv.

2 kommentarer:

*Ika* sa...

Tack Mara för kommentaren på min blogg.Va gulligt skrivet av dej :)
Idag känns det lite bättre,iaf för mej.Får se hur det är ikväll när han kommer hem från jobbet.Ska iaf ha maten klar tills han kommer hem tänkte jag.

Anonym sa...

Haha storlekar ät alltid lika förvirrande! ;D

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)