torsdag 5 mars 2009

Väntar

Väntar på att Mange ska komma in så ska vi mysa framför tv´n till Criminal Minds sen. Har nyss tagit en dusch
och myser runt i denna outfit nu + tåsockor som Mange har fobi för *haha* snäll jag är eller inte .
Vart yoga i dag också till min lycka =) Var ner till Anneli på eftermiddagen medans Mange körde Alicia till
logopeden. Vi körde först ett kort 20 min pass & sen ett 60 min.
Mira & William är ju båda i 3 årstrotsen å snikna
med grejerna.. Lite påfrestande men det e väll så det är *hihi*. Hade ju hoppats att de skulle dröja ett tag innan Mira skulle komma in i det men att de skulle komma va inte oväntat. Humör har hon ju redan innan, precis som Petronella. Glad hon hann ur 6 års iaf *hihi*.
Hann springa in på Ica & fixa en present till en av Petronellas klasskompisar oxå som hon ska på kalas till i morrn.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)