tisdag 10 mars 2009

Laddar


Laddar mental energi för att yoga.. Är nämligen rätt trött efter att alltid bli väckt kl 6 av Mira & Alicia. Värst är Mira som ska hjälp med ALLT direkt! Så det är bara att upp det.. Fick i väg Petronella till skolan oxå i tid.. Hon fick för sig att jag var sur på henne vilket jag absolut inte var så vet inte vad hon fick det ifrån.. Iallafall så sa hon att hon skulle komma för sent & allt skulle vara mitt fel *haha* Ja se barn.. Efter 5 min insåg hon väll att det bara va hon som va sur iallafall.
Har träningsvärk på flera ställen.. bla insidan av låren, magen, längst ner på ryggen på sidorna osv. Inte så ont i knäna just nu iallafall *good*

Är modig & lägger in en förebild oxå på Maria + 19 kg!Detta e i från Tess träff i slutet av maj 08.
Dem andra är Angel, Tess & Ika. Blir glad av att se den även om jag ser hemsk ut! Var ju en så rolig halv vecka det där som jag var ner !
I slutet av denna månad ska jag ner igen för då har Ika träff * ser massa framemot*.

1 kommentar:

Carita sa...

Kul att åka dit snart igen :) Me want med...
Jag fick ditt brev diag, tack!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)