fredag 20 mars 2009

Fredag

I dag har jag mest tagit det lungt här på förmiddagen , ingen träning to day.. max liten promenad då. Har pysslat & myst.. Alicia har spelat ett klipp docke spel på datorn. Finns visst hur många som helst. Inte som när en annan va liten & jag ritade egna för att jag hitta så få i tidningarna *hihi* Nu lär dem väll inte ens finnas i tidningar längre eller? Längesen jag läste allas iof .
Pappa var in på besök också men han va snabb som oftast.. Ska bara värma köttfäesgrattäng i micron sen när Mange kommer hem på lunchen.
Petronella ska ha sin bästis Maja här i dag & hon ska för första gången sova över. Petronella tycker att det är såå spännande kan jag lova. Dem ville se på Let´s dance å käka popcorn så det blir det ikväll.
I morrn ska Mange hjälpa sin pappa med ved på förmiddagen & efter 12 ska vi åka ner till Mora och handla mat. Barnen ska vara hos mamma medans så vi får handla själva *lyx*
Sedan ville mamma bjuda på tacos *trevligt* Ingen favvo hos mej men 1- 1 1/2 taco går ner.. Tycker det är gott i mindre mängder, tvärtom från den större delen av befolkningen kanske. Tacopaj däremot tycker jag är jättegott.. Jag e udda jag vet *haha*.
Känns skönt att det är fredag =) Emma skulle nog dyka upp & hjälpa mej att klippa mina toppar *snällt*.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag samlade på klippdockor som barn och har en kartong kvar från 70 & 80-tal. Nu finns det inte mer och de sista åren på 90-talet var det bara påhittade filurer som inte var ngt kul. Tacka vet jag JR. ;)

Anonym sa...

Spännande att Petronella ska ha en kompis som sover över! Tänk när man gjorde det. ;) Jag gillade att sova över hos kompisar.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)