tisdag 17 mars 2009

Middag

Ska snart käka middag & det blir chutney marinerad kycklingklubba med fullkornscoucous, röda linser & kidneybönor till.. Ska bli himla mumsigt =) Sedan får jag nog inte äta så mkt mer i dag *slut på points* . Är så van att ta en eller två hårdbrödsmackor vid 19 men få ta en tekopp ist då. Har nyss testat att gå med Manges knäskydd på en minipromenix med Figo men vet inte om det satt lite för löst *synd* =(. Hunnit haft besök en snabbis av Emma också. Vi ska ev. gå en promenix i morrn fm. Får se om det funkar med mitt knä & hennes rygg. Hon har lyckats dyka upp flera ggr när jag håller på med maten nu *hihi* men kul med vänner som vågar va spontana å bara dyka upp! Mina vänner är alltid välkomna här men man får inte va rädd för lite skit i hörnen eller värre *haha*Fram för mer sånt även om jag är en fegis själv som sms:ar eller ringer / msn:ar innan.
Ska glo på Desperate Housewifes med Mange i kväll =). Ta en dusch borde jag oxå efter maten.. Japp japp..

1 kommentar:

Carita sa...

Åhh va gott det lät :) Jag käkar kycklingburgare, haha, du som inspirerade mig :P

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)