fredag 13 mars 2009

kjol mm


Min nya svarta kjol! And I am loving it!! Satt som ett smäck. Fick ett av mina H&M paket i dag,, Eller det hade kommit för flera da´r sen men vi hade inte fått nån avi *wierd*. Såg på H&M sidan att det skulle va framme nu.. Det andra paketet hade dem flyttat fram till slutet av mars *kasst*. Med i paketet var oxå ett par bootcut jeans som passa förutom längden då, ska säga till mamma att sy upp dem åt mej. Topén på bilden som jag tyckte va lite stor i strl =/ Kanske krymper i tvätten sen I hope.. & den grårandiga klänningen. Bilder på allt på bdb.
Väntar på mina spelkvälls besökare nu men ska väll snart börja hacka all skit till tacosen & natta Mira. 2 av besökarna skulle komma vid 19 & de på hockey med Mange innan.. Leksand.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Carita sa...

Hoppas ni får kul på speelkvällen :) du passar i kjolen!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)