tisdag 31 mars 2009

Glad chock!

Fick fan en chock i går.. När jag kom till Anneli ville hon köra den hårdaste skivan, jag som hade hoppas mjukstarta med en vanlig yoga efter helgens svirande *ss* . men men.. eftersom jag inte hade laddat mentalt inför detta kom jag på att jag skulle chocka i gång mej genom att väga mej & se helgens bakslag, borde ju hjälpa om nått liksom *hihi*. Men iaf så vart jag suprised att se att jag tvärtom hade gått ner *haha* Så roligt men fattar inte hur! 800 gram mindre än minsta vikten hittils !! Bara 3,2 kg kvar till målet. Så i sommar borde man va tränad för stranden =) nytt bmi: 21,8 om jag minns rätt *yes yes*.
Alicia är hemma idag & är hostig.. Tråkigt för henne, vet inte om hon kan på 5 1/2 års doktorkollen då heller. Jag ska träna andra passet pilates mix i eftermiddag, det för ben- mage.
Hade snabbis besök av Emma i går kväll oxå som lånade datorn.. Ville att jag skulle haka på & rida i morrn! jag som inte ridit sen jag var 15 år! då kunde jag det iof men det va ju snart 15 år sen * känna sig gammal* men jag sa att jag testar, det e ju ändå träning så & det kan jag inte tacka nej till *haha* Nån stor rackare till häst var det oxå, just de skrämmer lite, har ju mest ridit på ponnys *hihi*. Barnen ska haka på & titta på också..Kul när de händer lite.
Avloppet jävlas igen oxå som varje vår / höst. Tycker inte det smält mkt snö alls än men de verkar räcka.. Hoppas Mange får lös de själv så man slipper betala dyra slangbilen.
Over and out

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)