måndag 2 mars 2009

hata mitt knä

Testade att gå en runda på bara 40 min i går med Figo efter att jag lindat knät men efter ett tag gjorde det himla ont ändå. Tror inte jag vågar göra så mkt innan de är bättre. Verkar ju bli sämre av mitt gående iallafall. Kanske pilates funkar ändå för då ligger man ju mest.. Får kolla upp det. Mår inte bra om det inte funkar att göra något alls iallafall.
Petronella gick just i väg till skolan med skidutrustningen sin.. Hoppas hon får en skoj friluftsdag. Alicia är på dagis.. Mira är rätt tyst än så trött kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej jag har med knäproblem,knäna kan vikas utan förvarning sen knakar de i benen rejält :/ och gör jätteont, jag får linda om knäna med,sen är dem intryckt.hur yttra sig dina knän?

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)