tisdag 3 mars 2009

sööt



Bjuder på en gullig bildserie på Mira tagen strax efter jul då vi spelade spel hela familjen & hon tyckte det var så kul att sköta tärningen *hihi* I går målade busen ner hela sin mage i smyg så det var bara att försöka bada av det. Bläcket va dock svårt att få bort så lite sitter kvar.. Hon är nog den busigaste av barnen men ändå inte såå farlig .
Var ner till Anneli & körde 40 min pilates i går vilket knät verkar ha klarat bra =) Skönt det så att man kan träna nått åtminstone. Vart bjuden på middag där oxå *snällt*. Var skönt bara att komma i från en stund. Ska dit i dag igen & köra ett till pass. Petronella ska ha sin bästis med hem från skolan *kul för henne*. Alicia är på skidlopp med dagis , det sk. "hasaloppet". Hon har varit uppe 5:40-6 2 mornar i rad nu , fattar inte hur hon orkar. I morrn är hon ledig så då hoppas jag att hon sover längre + att hon ska till logopeden då.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Eftersom dom upptäclt det så pass tidigt som dom gjort så tror jag faktiskt att det kommer gå bra! :D

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)