söndag 1 mars 2009

Uppe med tuppen

I dag var jag uppe med tuppen kan man säga.. Innan halv 7 iallafall. Mira kom upp först & sen Alicia. Hennes öga såg för en gångsskull bra ut så hon kunde till dagis i dag. Hon var väldigt glad över det.. Har ju saknat att leka med vännerna där en massa. Mira har ett uselt morgonhumör i dag.. Yla så Petronella kom upp men det e bra det så hon vänjer dygnsrytmen tills skolan börjar i morrn. Då ska dem åka längdskidor i Vasaloppspåret.
Mange började en timme senare än vanligt men dem har ju flexx tid så det gör ju inget. Hoppas att han e mindre förkyld i dag.. hann inte fråga när han ringde hem.
Slut på pellets =( bara + 17 nånting i huset *mindre trevligt* . Svärfar snacka om pelletssäcken när han hämta Alicia så antar att han skulle hjälpa till med att köra hit nytt *snällt värre*.
Känns som om dem hjälper så mkt, borde kanske bjuda på middag igen snart & visa lite mer tacksamhet på något sätt..
Måste fixa den där tubgripen idag oxå så mitt knä får lite stöd, känns som att det kraschar mer å mer annars.
Försökte värma mej med en kopp grönt citron té här men de funka bara sådär.. Gott té det dock =).

2 kommentarer:

Carita sa...

Jobbigt att ha så kallt inne :(

Anonym sa...

Uh, så tidigt. jag gick upp 9 och var dödstrött kl 17. :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)