onsdag 11 mars 2009

fridag?

Morgondagens yoga inställd.. iaf med sällskap. Får bli själv isf då. Kan ju va nice det också. Va längesen jag körde Blossoms skiva så den isf.. eller så tar jag ett par da´r paus. Ska ha min fridag på fredagen denna veckan för vi ska ha en liten spelkväll då =) Ska dricka nån cider, käka tacos & spela sällskapsspel. Vet att Emma kommer iaf, Micke & Hanna har inte lämnat besked än.Annars får vi spela sånt man kan va 3 på som tex Skvaller & Skissa & Gissa.
Ska bli kul med nån aktivitet så att veckan med Manges jour går snabbare iaf. Hoppas att knäna läker till sig också nu när jag inte kan promenera så mkt.Har ju så svårt att låta bli annars fast jag borde *hihi*
Petronella var för trött för barngympan i dag så då slapp hon. Vet ju själv att hon verkat ovanligt trött denna veckan så.
Tycker Miras öga ser bättre ut iaf men Alicia ser jag de kommer "klet" ur än så bra hon ska till doktorn i morrn.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)