onsdag 25 mars 2009

slösa

Slösar en extra points på extra stor frukost i dag, hungrig efter gårdagens träning skulle jag tro. Är nog lättare att räkna dem ställen jag inte har träningsvärk på än dem jag har.
William fick magsjuka i går så nu ber jag bara till gudarna att vi klarat oss =( Vill inte ha den skiten & helst inte när jag ska i väg. Än så länge mår då alla bra här iaf så bara att hoppas att det håller sig så.Men smått paranoid blir man ju.
I dag blir det nog bara hundpromenad ..Stora tjejerna ska på gympa avslutningen i kväll.
Mange var & tränade i räddningstjänstens gym i går för första gången! Det får han gärna fortsätta med så att han inte försvinner för mej. Han har ju gått ner ca 7 kg sen jag började med nyttigare mat han med & då va han inte fet innan heller.Dock hoppas jag att dem skaffar in benmaskiner där oxå för jag tycker inte det ser nice ut att bara pumpa överkroppen & sen ha pinnben.
Ser framemot resan ner till Valbo, bara att sitta i bilen själva jag & Mange e ju lyx! =) Prata utan avbrott osv.I dag försökte vi prata i telefonen men då tog de slut på batteri hela tiden *haha*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni klarar er från magsjuk!

Anonym sa...

Mmmm det kommer bli så ruskigt kul men jag är verkligen jättenervös!! :P

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)