måndag 23 mars 2009

Tisdag morgon

Eller trött igen hade man kunnat kalla detta dagens inlägg annars *hehe*. Slockande mitt i CSI i går. Fattar inte hur jag kunde va såå trött.. Tränade bara 30 min pilates med mest mag & arm övningar ( idag blir det mage /ben) och gick 40 min med Figo. Mange gjorde VV pizza till middag & vi gjorde en annan variant med mozzarella på *mums*. Sedan va han gullig å färgade mitt hår =) Han är bäst på det! Vågar väll inte missa *haha*. Har ju så tjockt hår att det e krångligt att göra själv men nu slipper jag utväxt tills jag ska i väg.
I dag blir det föressten 2 pass, vet inte vad på eftermiddagen.. antingen pilates eller vanlig yoga, får se vad vi pallar.
Börja packa inför helgen bör jag göra snart också.. Ska ju ev sälja lite kläder & det ska med. Eller min Takida tröja ska jag sälja, använder aldrig längre så.Resten beror på om de passar åt köparen.
Planer inför helgen är middag & bio på fredagen & middag med Ika å Stefans släkt på lördagen ( har har fyllt 30 precis) & sen tjejfest hos Ika på kvällen. Mange kan dock inte följa med.

2 kommentarer:

*Ika* sa...

Vad ska du ha för Takida tröjan då?va var det för färg på den nu?minns knappt.
Stefan fyller idag :P kl 18.19 är han 30!

Anonym sa...

Skoj att åka iväg :)
*avis*

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)