onsdag 11 mars 2009

Koma

Koma jag är då, redan glömt att dem ändrat dag på utbildningen denna veckan så det är inte förrän i morgon som Mange ska i väg på den så ikväll har jag han hemma så länge han inte får nå larm *mys* Verkar inte va så många larm denna veckan.Inte hittils iaf.
Testade Casalls yoga i dag ! Där kan man snacka om mkt hunden& plankan alltså! ca 30 st minst! Så det är en video för er som vill ha en rejäll utmaning *hihi* Rätt bra film förutom att speakern hade pipig ljus röst så vi knappt hörde vad hon sa trots massa volym *hmm* 60 min va den.
Lasangen vart uppskattad =) alltid kul att bjuda på mat tycker jag.
Har fixat skjuts med svärfar till Petronella i kväll så hon kan åka lite skidor med barngympan. I går kväll läste hon för mej ist för tvärtom i mammas gamla läsebok från 60 talet *hihi* Hon va så stolt över att visa det hon lärt sig! Läste korta meningar som "Lo sa mos"" Li ser far" osv & olika namn! Klarade tom längre som " Rune & Sune" *hihi* Stora damen.
I morrn kommer Anneli & William i gen & vi kör en till yoga *jippie*. Är inte alls så rastlös denna veckan som de andra då Mange haft jour *skönt det *

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)