onsdag 25 mars 2009

Längtar ner




Bjuder på ett litet partybilds collage *hehe* Har längtat ner till Valbo såå mkt idag så jag måste va nostalgisk å bjuda på lite blandade partybilder tagna från 07 & 08. Översta föreställer Ika, Angel & Tezzy hemma hos Ika hösten 07 på förfest, första gången jag for ner över en helg när det inte va träff. Det andra är taget på den crazy bastufesten som Ika hade i nov 07 *hihi*
Sedan e det Tess & jag som passar platsen längst fram på Takida konsert på HC i Sälen i April 08. Vi lyckades stå mitt framför sångaren oxå *hehe*
Understa är jag i en fontän i Sandviken i somras ! På Tess 26 års dag! What a night säger jag bara.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, kul bilder :D

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)