torsdag 12 mars 2009

Mina tjejer




Lite kort ifrån förra året på våra vackra tjejer. Nu är alla drabbade av ögoninflammations skiten =( De 2 äldsta är till Vc med Mange & farmor sin just nu.. dem e back up ifall han får larm. Tror t.om att jag & Mange har skiten men mer latent liggande.. mer som grusighet i ögonen , inte så kladdande å rinnande som barnen. Så jag ber till gudarna att han fixar så att alla får medicin / pencillin nu så vi kan bli av med skiten once and for all!!
menar tänk om jag hade ett jobb, skulle man ju få va hemma med sjukt barn varannan vecka, vore ju säkert populärt eller inte. Nä nu vill vi fan ha mer å bättre hjälp=( att som Alicia drabbas 7 ggr KAN inte va normalt.. När hon får slut på ögondroppar brukar de ta ca 1 v så är hon smittad igen sen =(. dagis reagerar ju t.om på att doktorerna inte gör mer! Är ju rena turen att hon inte går i skolan än!
Hade massa panik i 50 min i morse innan jag med Jointens hjälp via msn fick tag i Mange. E rätt pissed på han & att han bla snott min mobil =(. Skrev mer om hela incidenten på min bdb.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)