tisdag 10 mars 2009

At home again

Då var det eftermiddag då & snart slutar Mange jobbet.. Funderar lite grann på om jag kanske ska ta mej ett varmt bad *frusen*
Träningen gick helt okay, Mira va dock ett avbrotts moment av största graden.. Går nog upp för tidigt för att själv orka med & sen 3 års trotset uppe på det sen *huu*
Petronella verkar trött nu efter skolan oxå, hon har matteläxa men tills på måndag på sig att göra den.
Måste påminna Mange att betala in biljettpengar också. Vi ska på Larz- Kristerz & Scotts i Borlänge på Påsk nämligen med b.la Anneli & Jonte och sova över hos hennes syster där nere. Mamma ska vara här med tjejerna.. hennes sambo hade ändå jour så. Det ska bli himla trevligt. Känns som att vi är värda lite kul efter all otur som konstant drabbar oss *huu*.
Bytte design på min blogg & vart väldigt nöjd =) vad tycks? Bättre än innan iaf

3 kommentarer:

Carita sa...

Denna design är mer maria :)

Anonym sa...

Oj, blir de dansband här - då lär jag fly stan. isch! ;) Det var lite skillnad på fotonen. Kul med ny design1

Anonym sa...

Hoppas att ni får det roligt i påsk! Denna nya blogg kändes mycket mer du!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)