onsdag 4 mars 2009

morgon igen då

Jahapp så var det torsdag morgon då.. Hade en liten förhoppning på att få sova till kl 07 då klockan va ställd i morse men Mira kom upp 06 & vägrade somna om .Har ätit lite frukost här för att försöka vakna till liv.. En skål lättyoghurt med musli & 2 hårdbrödsmackor + vatten blev det i dag. Känner av gårdagens yoga på ett positivt sätt iaf! Utan den hade jag kännt mej ännu tröttare nu + magmusklerna känns inte slappa längre *lovely*. Nästa träning är inplanerat lördag förmiddag . Får se om jag kommer för att göra nån själv här hemma innan.. Lite sugen på magdans bara för att det är så kul. Funderar på om jag ska beställa en klänning till kommande festligheter som jag sett på H&M.. Kan försöka fixa bild på den men jag vill ha den i svart,,

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)