torsdag 26 mars 2009

Asterix

Chattat på en massa med Ika & Tezzy i dag och gör det just nu med. Stora tjejerna ser på Asterix & Kleopatra filmen.När jag & bröderna var små minns jag att vi fick hyra just Asterix filmer i bland.. Eftersom jag inte vill se he-man & dem inte Barbie *hehe*
Har packat de allra mesta inför träffen i morrn nu iallafall.. Tog ett tag att komma i gång men sen gick det rätt smidigt.
Har nyss tagit en dusch också så slipper man det innan kl 7 i morrn . I morrn ska vi på resturang av billigare sort , sportbar å äta & sen på bio. Eller jag & Ika ska på bion iaf, " En shopoholics bekännelse ".
Lördag ska vi festa på kvällen =) Troligen med förfest hemma hos Ika & sen bort till deras kompis Robban.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får en jättebra resa :)

Anonym sa...

Hej Maria!Vad har Angel för lösen på sin bilddagboken?Jag vill gärna se foto på hennes lilla pojke.Hoppas att du får trevlit på "slamträffen".kram Tina

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)