söndag 22 mars 2009

Knas Maria


*haha* snygg min va? eller inte ! Skyller på 2 1/2 glas rödvin & en liten kola likör som jag & mamma drack hos henne i går. Detta va väll innan den lilla effekten avtog. Fick flera plagg med mamma i går=) bla denna klänning /tunika. Helt oanvända oxå =) mamma shoppar & ångrar sig sen *hehe* Bra med en sån mor.Helst när knappt nått i min egen garderob passar längre.
I dag har vi varit hos Anneli & Jonte å pojkarna i 3 timmar.. kalas i efterhand för William då tjejerna missade det förr p.ga ögonskiten. Jag & Anneli körde ett 40 min pilates pass också. Tänkte ta en lite sväng me Figo snart, avvaktar & ser Emma skulle med eller inte också.. Men tror snöandet kan ha avskräckt. Men nu har det nästan slutat.
Denna veckan har jag bara 4 da´r på mej att träna , sen ska jag ner till Valbo jue & då blir de som de blir med kost & motion i helgen. Så Har bestämt att jag ska kämpa extra denna veckan & det får ju Anneli lov hänga med på. Varannan dag hårda pilates mix passet sa vi. Har massa kul maträtter jag ska testa denna veckan oxå *kul kul* Bla morotssås, nån kinesisk gryta med quorn bitar..mm.
Ska snart kolla va det ska bli till middag idag också.
Over and out
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

vad smal du är på det korttet:) snyggt jobbat!!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)