måndag 30 mars 2009

God Morgon


Bjuder på en bild till ifrån i lördags på mej & den goda Rosa Pantern jag fick med Ika.Mina planer med att träna bort all putmage för att kunna se bra ut i klänningen gick väll sisådär..Tränade ju massa halva veckan innan men sen åt jag för mkt när jag for i väg *sss* så lite si så där vart det.jeje.. dög väll *haha*. Nu tror jag att jag snart sovit i kapp sen helgen & i eftermiddag ska jag ner till Anneli å träna. Gäller verkligen att komma i gång nu igen efter helgen! Vill inte väga mej på flera veckor nu iaf tills jag vet att det åtminstone finns chans till att jag ska ha hunnit få bort detta bakslag + mer.
Posted by Picasa

1 kommentar:

chathrine sa...

Jag ska döda mina kärlekshandtag. Putet får jag nog mer elr mindre leva med. :) Lät som du hade en bra helg i Gävle.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)