torsdag 19 mars 2009

Me

Jättegammal bild bjuder jag på idag *hihi* Det är jag & en liten Petronella på ca 7 månader. Vägde 4 kg mindre än nu där så det där är något av min målbild kan man säga.
Ska snart fixa iordning nån form av pastagrattäng med köttfärs till lunchen så det bara är att värma sen. Anneli & William kommer om nån timme. I dag ska vi våga oss på det hårda pilates mix passet hade vi tänkt. Får ladda lite mentalt inför det *hihi* Fick sms av Emma i går som ville komma å umgås också så hon dyker väll upp nångång efter yogan sen då då hon inte vill försöka sig på det *hihi*
Bara räknar ner dagarna till lördag så jag får fylla på matförrådet, det behövs verkligen nu kan jag lova. Petronella har utedag i dag så har varit sportig & kokat varm choklad till henne här på morgonen. Testade att gå en vända med Figo i går & först kändes det verkligen som att knät var betydligt bättre & det var så skönt! men sen innan jag vände tillbaka började det göra ondare *dammit*. Kan ju inte gå ner mer innan de där går att gå långt & fort med *blir frustrerad* Får bygga muskler medans jag väntar på det.

2 kommentarer:

Ulrika sa...

kommer ihåg dendär bilden på dig!

Carita sa...

Vad skönt att knät är lite bättre!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)