lördag 2 januari 2010

Lite uppdat

Bloggar jag ovanligt lite nu & knappt är online så beror de på att minnena i datan mer eller mindre är kaputt.. Väntar på att bror Ante ska ha tid att komma & byta ut dem & bara hoppas att han har andra hemma för vi har inte råd att köpa nya just nu :S
Har haft trevligt besök av Elin K från Västerås här över nyår. I dag körde jag & Mange henne till tåget i Mora & just nu hämtar han barnen hos sina föräldrar.
Vart ett lungt nyår här hemma med god mat med familjen, Emma, Elin K, Puken & Ante. Vi käkade god mat ( älgstek med olika såser, potatisgrattäng, gelé som vart värsta poppis X) & sallad. Efterrätt var fäbodsglass med choklad & hallonsmak. Sedan spelade vi sällskapsspel .
Dagen innan nyårsafton var jag, Emma & Elin till Puken på en liten "fest". Dem som var där var Puken, Pedro, Jointen & sen Robert V som va snäll & körde då. Vi spela kortspel med suparinslag *haha*, Rockband där jag, Elin & Pedro var ylande sångare.
I går var det lugn kojdag här hemma.. Jag, Elin & Emma pysslade hela dagen & åt goda rester.
Försöker få tag i Emma just nu då vi ska på Buzz spelkväll hemma hos Cilla i kväll.
Ska se om jag hinner få in bilder i datan innan den låser sig annars får ni se senare.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)