måndag 18 januari 2010

Gah where is it ??

Gah! installeringsskivan till kameran e borta :O måste hitta den om de ska gå & ladda in nya bilder i datan! Jag som hade bra bilder ifrån helgen *dammit*.
I lördags var vi ju till Mora & handlade lite mat och hälsade på mamma & P-a. Blev bjudna på god mat där : Grönpepparkyckling med potatisklyftor & sallad. Vi testade även deras bastu & det tyckte barnen var jätteroligt :)
Sedan vart jag spontant medbjuden av Emma till Loka på julfest ..dansbandet Zafir som spelade. Det var trevligt & blev en lång kväll då vi även åkte till Donken efter & en sväng till Vika!
Var rätt trött i går men var ändå med familjen bort till skolan där de stora åkte skridskor & Mira stjärtlapp.Alicia är dock fortfarande hemma idag för hon kom upp i går kväll & sa att hon hade ont i örat! det hade hon inte i dag men vi ville inte väcka henne ifall hon hade ont. Hon hostar ju en heldel än också så de e väll bra hon får vila en dag extra då.
Mange åker inte förräns i morrn *lyx* Då ska han till Ystad på jobb.

3 kommentarer:

Wysteriia sa...

hittar inte datorn igen kameran på egen hand o installerar? Min dator gör så. Använder nästan aldrig installerings skivor längre :P

Du kan väl köpa något från hälsokosten som kanske hjälper då? Jag äter bidrottninggele men det är ganska dyrt. femal balans finns ju annars!

Wysteriia sa...

Här kan du läsa om det - http://www.topformula.se/produkter/halsokost_kosttillskott/for_kvinnor/49054__femal_balans_120_tab/

Finns väl på Life i Mora kanske. Kanske till och med finns på Domus i hälsokosthyllan? Jag vet inte riktigt. Du får väl prata med mange om det för han blir väl också drabbad av ditt humör ;) hihi.

Kan ju vara värt att testa.

Och angående kameran, ibland kan man hitta drivrutiner att ladda ner på nätet till kameror.

Carita sa...

Jo, jag mår bättre idag. Fast idag är jag yr och har skallebank istället..

Lät ju som en kul kväll i lördags :)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)