måndag 18 januari 2010




Lite bilder ifrån gårdagen när vi var borta vid skolan kan jag även bjuda på. Barnen är med Mange & åker skridskor nu oxå men vid en annan upplyst plan. Själv är jag allmänt rastlös & vet inte vad jag ska hitta på själv här hemma.. Finns ju massa eg. men slööö *hehe*
I morrn åker Mange till Ystad & kommer hem på fredag.. Tyckte han var borta alldeles nyss :P men det e väll så nu när det är varje vecka.
Lyckades dra mej ut & promenerade en timme iallafall i dag :) Behövdes verkligen det
Posted by Picasa

1 kommentar:

Carita sa...

Skönt med prommis :) Tog en jag också idag. Jag har testat matdagboken, testat en vanlig dag för mig och då står det att jag ska äta mer. Kan tycka det är svårt med mängden, speciellt på fil och typ soppa.. Är i en sån period nu då jag käkar lättfil och musli + frukt till frukost. Vet inte hur mkt en vanlig måltid är. Men käkar så jag är lagom mätt. Och sen känns det ju som jag inte kan käka mindre än vad jag redan gör. Äter rätt små portioner! Svårt med mängden :P Hehe! Får testa att börja yoga eller nåt igen, fast alla dom videosarna jag hade på datorn innan försvann när jag fick ominstallera skiten :( Lite surt.. Så får crosstraina och promenera så länge tills jag hinner fixa träningsvideos.

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)