söndag 10 januari 2010

Söndagsågren :S

I morrn var det vardag igen då.. Känner av en viss söndagsågren.. Gå upp tidigt på mornarna, inte ha Mange hemma osv. Har iallafall tagit oss till Mora i dag & fyllt på lagren. Även Mira följde med den lilla coolingen. De andra verkade haft det skoj hos sina kompisar under tiden :)
I morrn kommer förhoppningsvis min bror om inga ändringar sker & kollar på den andra trasiga datorn.
Början att sockeravgifta mej själv oxå :) Känner mej iaf rel.peppad då jag fixat ingredienser till bra / god mat denna kommande veckan.
Snart ska jag & Mange se ny Wallander film som vi gör varje söndagskväll :) iaf sen dem började sändas på canal plus då :P
Får se om vi får igång andra datorn eller om den kommer va ostabil som nu eller bli helt kaputt :( Märks..

Inga kommentarer:

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)