söndag 10 januari 2010

Får bli ett bildlöst inlägg i dag oxå då jag sitter på gubbens laptop än. Hoppas att broder Ante ska komma å kolla på datorn sen i dag. Bara att hoppas att det inte är ngt stort fel :S.
Petronella & Alicia ska hem till sina vänner snart & vi andra ska försöka handla lite mat så vi klarar oss när Mange är borta i veckan.
I går hade vi lugn hemmakväll.. Kollade på One three Hill & Robinson med Mange.. Ja Robinson såg ju stora tjejerna också. Petronella e ju galen i svenska tävlingsprogram :S hehe..
Ska se om Manges bror vill byta jour med han nån timme så man kan storhandla i Mora ist & slipper bli helt ruinerad.

2 kommentarer:

Wysteriia sa...

jo det var helt ok igår, jag var väl lite småseg men emma var på g! ;) hon fortsatte till och med till efterfest 2 medan jag åkte hem ;) inte har hon svarat på mitt sms än heller, haha :D

Emma sa...

Jo det är ju Chess som jag red förr :) Hahahaha Cilla jag har svarat dig nu ;)

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)