torsdag 7 januari 2010

humm

I går jävlades datan så pass mkt att jag inte orkade blogga. Hade besök av mamma & P-A på eftermiddagen som kom med fika. Snacka om att jag måste ta tag ordentligt i detta med att sockeravgifta mej själv snart. Är nog lättare from nästa vecka när Mange e borta på jobb. Ska inte ha nå skit hemma då.

Chattar på msn med Ika & det var bra längesen nu .. innan hon reste till Åland innan jul så trevligt att kunna chatta lite & att inte datan la ner.

Annars får vi se vad som händer idag.. -19 ute så man kan nog packa på barnen & sig själv en massa kläder & klara att vara ute en sväng iallafall.
Försöka ringa & väcka Emma sen :P om de nu går *hehe* Se om hon vågar sig ner hit i kylan med bilen & pyssla lite.

3 kommentarer:

Wysteriia sa...

ja örhängen är jag också duktig på att tappa..har nog många som jag bara har en av ;D

ska det inte bli varmare snart? Så tråkigt när det är så kallt :(

Jag ska snart åka upp till Klitten för imorgon ska bilen besiktas så dem måste jobba lite på den så den förhoppningsvis går igenom ;P

Wysteriia sa...

hmmn nej jag har inte ens kollat. HAHA ;D

Jag åker på Onsdag som det ser ut nu iaf :) Är på torsdagen som anders fyller år sen!

Jag vet inte hur länge jag blir borta. Kan hända jag ska på någon arbetsintervju om jag har tur också :) Får se! 1-2 veckor iaf! :)

Carita sa...

Hoppas du fick pysselsällskap :) Roligare då, tycker jag!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)