lördag 9 januari 2010

Vilken start på en lördag

Med start på dagen så menar jag tjaffs mellan barnen .. Petronella som stimmar på Alicia för att hon tycker att hon spelar fel på Donkey Kong :S Trött på denna 25 gradiga kyla nu.. Den gör inte bra för nåns humör :O. Katterna blir ju helt stissiga av den oxå & vägrar att vara ute mer än när man kickar ut dem för att kissa. Sedan bråkar dem med varann & trippar runt å gnäller mat konstant. Sotis måste fan va matmissbrukare :/ Väger typ 10 kg & vill alltid ha mat ! ( det får han såklart inte men han vill..) Nej nu vill jag ha mänskligare tempraturer ute! Under -20 åtminstone !

Morgonens andra chock var väll att se fyllovideon på Cillas blogg som jag själv medverkade i *dööör* Hahaha :)
Ska härmed akta mej för att bli filmad på fyllan :P Fotad går väll an, film är värre X)

Skriver på Manges arbetsdata nu så vet iaf att den inte lägger ner men har ju inga foton här på.
I går hade jag besök av Emma ett par timmar, vi pysslade & såg lite på tv. Sedan på kvällen glodde jag på "let´s dance" med familjen & käkade chips :P.
Tänkte glo på en gammal Wallanderfilm med Mange efter alla barnen var nattade men jag somnade.. Inget ovanligt med det! Har en tendens att somna när jag ser på film.

4 kommentarer:

Emma sa...

Hehe jasså du såg länken ;P Jadå de är ingen fara :) Hahahha ja men de är ju så ruskigt kallt :S

Wysteriia sa...

hahaha klart vi ska filma mer på fyllan ;)

Carita sa...

haha, jag såg också filmen :) den var rolig :D

Carita sa...

Gott med godis :)

Jaa, hästar är skitläskiga, brukar inte våga mig nära dom så ofta;P men ibland måste man ju ställa upp!

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
en 3 barnsmamma som är hemma om dagarna & är galen i att skriva typ =)